1 vecka kvar!

Tills vi sitter på tåget mellan Bergen och Oslo! Det är alltså bara torsdag, fredag, måndag och tirsdag kvar att jobba. Det är inte mkt alls så det ska nog rulla på!

Jobbet idag gick bra och jag ska dit upp imorn också men till den andra barnehagen men det ska nog gå det också. Kan bli så att jag får åka ner till byen igen och gå på teater i kyrkan men det gör mej inget. Då går dagen fort som bara den.. Vilket jag giller!

Deb och jag har precis tittat på Andra avenyn och jag ska snart dra mej uppåt och läsa i min bok, Män som hatar kvinnor och jag älskar den nu när jag har kommit igång. Läste två kapitel igår för vi kom isäng redan vid tjugo över nio så det är gött. Höll på att somna in runt halv tolv när jag vaknar till ordentligt av att Deb ska på do, vilket hon gör hur ofta som helst på kvällarna/nätterna haha. Då började det även knarra loss som fan där uppe och då hade vi något vi inte kunde somna pga men till slut gick det också. Vi vaknade hur trötta som helst men det är ju som sagt var inte många dagar kvar nu så vi står ut!

Godnatt Sverige!
// Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ska bli superskönt att få träffa dig snart igen.. jag har fan lust att hänga med dig ner till norge sen igen så jag slipper sakna dig hela tiden....... puss

2009-12-11 @ 11:30:27

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback