11 uker .

Firar vi idag. Det är så länge vi har varit bosatta i Norge nu. : ) Känner sej verkligen hemma här nu kan jag ju säga..
Jobbet gick bra och när jag kom hem gav jag med ut på en löprunda, ja idag IGEN! Vad har hänt? Två dagar i rad. Så många ggr har jag nästans aldrig sprungit haha. Men det var skönt iaf. Sen gjorde jag lite styka på det och nu sitter jag och väntar på Deb så ska vi laga mat.

Idag står det cklig blodpudding, stekta morötter och korv på schemat! Men det ska nog glida ner snabbt det med : )
Har varit här i elva veckor idag och det känns bra. Två kvar tills vi börjar våran resa hem nu!! Vi är alltså hemma om 2 veckor och 1 dag! Det ni!!

Nej, nu ska jag ut i kjøkkenet och laga mej lite mat.
Ha det bra!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback