Blev visst långhelg .

Sitter här och har inte jobbat idag heller så det blev visst långhelg för mej, torsdag-söndag. Har inte gjort så mkt idag - promenad, tränat lite och så. Både Babbi och jag har varit duktiga med träningen denna veckan. Jag har gått tre dagar och sprungit två så det känns bra!

Nu sitter jag och väntar på att Deb ska komma hem från jobbet. Jag börjar bli hungrig. Snart är det alltså FREDAGSMYYS, igen! : ) Blir X Factor och lite sånt ikväll..

Imorn blire en sväng in till byen för att checka lite i affärerna, bara strosa omkring och ha det gött! På söndag ska bli dra oss upp mot Fløyen. Det är något där varje advent så vi tänkte se vad det var och lite. Är vädret bra kan det bli att vi går ner. Tar inte så långt tid!

Har varit fint väder hela veckan men idag när jag va ute och gick började det regna och precis när jag kommit ut från duschen öste det ner regn. Hoppas att det kan va uppehåll i helgen. Btw. Så är det näst sista helgen i Norge för detta år dennahelg.. haha.

Om en vecka är det dags för lön igen och det gillas!  : ) Tråkigt bara att det första man gör är att betala hyran och allt sånt..

Yes, vilket tråkigt inlägg det blev idag! Nu ska jag sluta för har inget att säga! haha.
Ha en bra helg!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback