Grönsaker .

Vi började dagen med en promenad sen dusch och frulle på det : ) Dunkade sedan loss till norgemusiken på datorn och fixade oss för en runda i byen! Avslutade med en sväng förbi grönsakstanten och hon hade grönsaker idag och vi tog varsin påse och öste i morötter, paprika, purjolök, vitlök, sockerärtor, broccoli, apelsiner m.m. Så det blev en mkt god middag när vi kom hem med en stor grönsakstallrik : ) mumsigt värre!
Ni som känner mej vet att jag inte är något stort fan av grönsaker. Innan jag åkte hit åt jag majs och gurka typ. Här har jag testat så många nya grejer och det är pga av Babbi. Men det är jag glad för, shit vad gott det är : ) Det blir att fortsätta äta grönsaker när jag kommer hem! Smakade även falafel idag som Babbi älskar och det var en speciell smak men gott vare också : )

Så nu har vi mat för hela veckan och det ska bli gott! Behöver inte handla många mer saker innan vi åker hem nu så det känns skönt..

Nu sitter vi och kollar på film och myser lite bara.
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback