Ledig .

Har jag varit idag och får se om det blir jobb imorn. Hör de av sej så javisst men det märks ikväll elr imornbitti..
Började dagen idag med en promenad för att avsluta vid Kiwi och köpa bananer, morötter, fil och clementiner. Gick hem tog en dusch och sedan käkade jag en god fruost : ) Sen satte jag på en maskin med tvätt med mina träningskläder men det gick ju inte så bra för när Alex och Karlsson gick i morse satte någon av dom på torktumlaren så proppen gick. Det var inte kul.

Jag har varit ensam hemma hela dagen och har knackat på hos tre grannar och ingen har varit hemma och kunnat hjälpa mej. Det var först 5 timmar efter det hade hänt jag fick tag på en gubbe i huset nedanför som kom upp till mej och kollade och visade mej hur man gjorde och så. Fick gå till Kiwi med Deb och handla proppar för dom var ju såklart slut här hemma. Mattias fixade det så nu funkar internet och tvätten är igång igen. Det har varit en jobbig dag för mej med tanke på maten och allt vi har i frysen också men men nu är det löst iaf och till nästa gång kanske jag kan klura ut det själv hur man ska göra haha.

Åkte ner till stan runt ett tiden för att kolla på grönsakstanten hade något att sälja men det hade hon inte idag så det blev hem direkt.. Deb är iaf hemma nu efter en löprunda och dusch så nu ska vi snart laga mat och slappa resten av kvällen. Det ska bli skönt!

Snart helg igen! : )
Om exakt två veckor sitter vi hemma i Vimmerby för er som vill veta haha. Och nu har vi bara 8 dagar kvar att jobba. Elr Deb har, jag vet inte hur många jag får jobba men så många dagar är det iaf kvar.. Inte långt nu!

Nej, nu ska jag ut i köket och laga mat. Blir samma som igår!
Ha det bra.
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback