Tirsdag 8 desember, 2009

Börjar med gårdagen:
Jobbade igår och det gick bra! Synd bara att jag är inne på mina sista dagar på denna barnehage, hoppas jag får åka dit någon gång i vår också. Skulle va så kul! : ) Blev en springtur efter jobbet och lite styrka på det. Sen käk - stekta grönsaker och korv.. : )

Igårkväll satt Deb och jag i stuen (vardagsrummet) och tittade på tv och efter ett tag kommer Alex och Karlsson. Efter ytterligare några minuter kommer Vidar då är alla hemma och det har inte hänt alltför ofta. Vi fem satt och skrattade och hade oss : ) Det var himla skoj och trevligt! : ) Sånt gillas!
Efter ett tag ringer det på dörren och Astrid kommer, Mattias flickvän och dom kommer in och snackar lite med oss inne i stuen och då var alla i samma rum plus en ekstra. Det har aldrig hänt. Tur att vi fick en ny soffa då ju så vi har två annars skulle detta aldrig kunnat hänt typ haha.

Tirsdagen nu då:
Jobbet idag har gått bra och det har varit en kjempegøy dag uppe på Fløyen : ) Efter jobbet blev det en promenad och dusch och käk på det!

Nu sitter jag och dricker te och tittar på The Voice och väntar på att Deb ska komma hem från Friskis & Svettis. Men ser visst nu att det är dryga timme kvar och då ska jag ligga i sängen och läsa min bok som jag gillar : ) Så gött att jag har kommit in i den nu. Lite trist är det väl att man redan vet vem som är mördaren men men det funkar ändå!

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback