Update from Sweden !

Vilken resa hem. Det gick galant men mellan en viss tid höll vi på att frysa ihjäl men men vi tackar han som inte fattade något för att vi fick sitta inne på kebabstället till kl halv fem på morgonen så vi kunde gå till stationen efter det : )

Tågresan kändes inte alls att va så lång som 6,5 timme och när vi väl satt på flygbussen så var det bara 3 timmar kvar tills vi skulle landa i Sverige och tidigare blev det. Flyget tog inte lång tid alls kanske 40 min så vi va i Skavsta redan 09:15, vilket betydde att vi anlände till Vimmerby runt halv ett och då hoppade jag av hos faster som jag saknat så för en underbart god fika : ) Tack för den!!

Efter det kom jag hem och det känns lite konstigt. Huset kändes konstigt och litet och det var helt skumt bara. Det är inte här jag bor kändes det som men har redan vant mej lite. Svårt att komma ihåg vart vissa saker är men det är bara att leta vidare så hittar jag nog det jag söker!

Gick in till Louise och vi drog en sväng och styrde med lite saker och avslutade med att hämta upp Julia på stan för att åka hem och packa upp väskorna och fixa med lite saker.. Efter det blev det fotbollsträning och jag var inte för pigg men det var skoj iaf att träffa alla : ) Har saknat er också!

Har alltså hunnit träffa ganska många redan första dagen i Vimmerby bl.a. Pernilla, pappa, Julia, alla i fotbollslaget, Lotta, Antonia och mormor m.fl.

Nu känner jag mej så sleten att jag inte orkar skriva mer så nu ska jag krypa ner i sängen, (helt UTAN Deb) vilket kommer kännas så konstigt... Har inte sovit på över 1,5 dygn nu så börjar bli dags känner jag i kroppen. Har inte för mkt ork längre.

Ha det bra alla för det ska jag ha de närmaste veckorna hemma i kalla och snöiga Sverige! Eller Svergie som Deb skulle skrivit! haha. ; )
Några dagar framöver är fullbokade med saker jag ska hitta på och mer lär det bli men det ska bli kul : ) Btw. så är det mitt svenska mobilnummer jag använder nu igen! : )

Ha det!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback