10 uker !

Ja, så länge har vi varit här nu.. : ) 10 skojjsiga, händelserika och bra veckor. Vi har hunnit med mkt saker på dessa veckor och nu är det bara 3 kvar tills vi börjar våran resa hemåt.. Det kommer gå så fort så snart är vi hemma i lilla Vimmerby..

Jobbet idag gick bra, ösregn och hagel har det varit idag men det har varit kul. Men nu är det inte lika skoj när vi sitter i soffan och det blåser verkligen storm där ute och öser ner regn. Det gillas inte! Hoppas det slutar tills imorn bara för då är det dags för jobb igen. Jag ska gå till Årstad brannstajon barnehage och börjar inte förrän halv nio så ska nog ligga i sängen till lite i sju iaf. Det ska bli skönt. Har dock sen vakt och det kan bli lite segt sista timman när föräldrarna börjar komma och så men ska nog klara av det med ska ni se!

Btw. fick jag dampet inatt av att jag hörde en röst utanför rummet som jag inte kände igen och undrade varför någon stod där utanför och snackade loss med Karlsson och det var ju inte lågt. Kl halv ett hade tydligen grannen under kommit upp för strömmen hade gått IGEN. Fan att dom verkligen inte tänker på att folk sover i huset och så..

Nu ska jag fläta Debbies hår och sen blire sängen för att läsa och göra korsord och allt vad jag styr med om kvällarna!!

Godnatt Sverige!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback