Älskade freeedag !

Helt sjukt nu sitter jag här igen och det är fredag. Det var ju inte länge sedan det var de men det gör inget för mej!! Nu sitter jag och väntar på att Deb ska komma hem från jobbet så vi kan käka och mysa loss resten av kvällen. Ska kolla på någon konsert som gick på tv:n senare..

Imorn blire ingen sovmorgon för mej inte för runt 08.00 ska ja va på tågstationen och ta emot pappa som kommer imorn och det ska bli kul : ) Får se vad vi hittar på för något under helgen men det ska nog inte va så svårt att komma på något för det finns ju så mkt att göra. Jobbigt att han ska få uppleva det värsta Bergenvädret som finns bara. Ösregn hela dagen men men.. Sånt är jag ju van vid vid detta lager iaf haha. Får se om han har med sig regnkläderna och bra skor för det sa jag till honom iaf..

Har en lite överraskning till Deb när hon kommer hem också haha. Hon tror säkert att det är värsta grejen men det är det verkligen inte kan jag ju säga.. Har bara städat på rummet i flera timmar och fixat och styrt så rummet känns större. Fårr bort alla väskor som har stått på golvet i och på garderoben och så.. Fräscht känns det nu iaf! Vet att hon kommer hålla det fint när jag inte är här i helgen också så som hon soppar loss flera ggr om dagen.

Nej, nu ska jag röra lite på mej! Ingen uppdatering från mej på någon dag nu men hoppas att Deb pallar att skriva något..
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback