Efterlängtad helg!

Nu sitter vi återigen i soffan och det är fredagskväll. Känns som det ofta är det! Men det gör inte oss något! Speciellt inte denna helg när vi har fått lön och allt : )

Det betyder att det blir en sväng till byen imorn :) Men inget alltför onödigt ska inhandlas för vi är ju ändå här för att spara våra pengar! ; )  Måste förbi Scandic en sväng också. Det är nämligen så att pappa kommer nästa helg och då ska vi bo på hotell och snacka om att jag ska käka loss på hotellfrukosten då elr?? Det kan jag lova er att jag ska göra! Då ska jag nog klarar mej tills vi åker hem igen ska ni se!

Denna dag då, jag fick åka till Øvrebø och jobba och det var kul. Härligt att sitta på bussen hem och veta att det är helg iaf. Dusch på det och sen lagade vi käk. Blev bulgur och stekta morötter dagen till ära och det var gott! Snackade nyss med mormor och pappa och dom hade käkat plankstek och glass och massa gott då blev jag ju inte avis elr så haha.

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback