En bra dag !

Sov länge idag vilket var underbart och det bästa var att Deb kände sej bättre när hon vaknade. Hon har ont i halsen och hostar loss nu bara men det blir bättre får vi hoppas på. Drog ner till stan idag och jag köpte mej ett par sockar som jag ska testa på måndag och se om jag blir något varmare om fötterna! Hoppas det iaf. Sen gick vi och kollade runt lite och hade det trevligt. Skrattade massa som vanligt och blev även attackerade av äckliga fåglar som det finns mängder av här. Alla som känner mej vet att jag HATAR fåglar!! haha.

Nu sitter vi i soffan, kollar lite på tv och Deb sitter och virkar elr vad det heter. Karlsson ligger i soffan bredvid men jag har tur för han ska iväg till Fyllingsdalen senare ikväll och spela poker elr något. Det ska bli skönt! Men om Deb hörde rätt så verkar det som att Alex, Vidar och Mattias ska ta hem sina tjejer elr några tjejkompisar elr något hit ikväll men jag vet inte :/ Hoppas inte säger jag! Palla ligga helt ensam inne på mitt rum då elr haha.

Anette ringde förut också och sa att dom var på väg men har inte kommit till Bergen än. GPS:n funkade inte längre för batteriet var tydligen slut elr något och det var massa snö på vägarna så det gick sakta. Det är ju inga raka vägar här kan jag lova er. Så dom kommer komma lite senare än beräknat men dom är nog snart här!!

Ska bli kul och se vad vi får för något! :)
// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback