Försmak av julafton .

Det hade vi igår : ) Det var två spända tjejer som gick ut på gatan runt 21.30 igårkväll för att ta emot Anette, Anders och Bellis. Det var trevligt och mkt saker hade dom med sej. Väldigt mkt!! Mkt mer än vad vi hade sagt att dom skulle skicka med också såklart.. Men vad gör det?

Lite av grejerna som jag fick av några där hemifrån är:
  • korv, prinskorv
  • hamburgebröd
  • hamburgare
  • choklad - kexchoklad, toblerone, center, polly m.m.
  • chips
  • böcker
  • ahlgrens bilar
  • ballerina paket
  • tidningar
  • pannbiffar
  • baconost
  • gurka
  • ost
  • rökt skinka
  • bullpåsar
  • sockerkaka
  • frallor
  • chokladkalender
  • lingon
  • bröd m.m.
Massa goda saker och det tackar jag verkligen så mkt för!! : )

Deb åkte till hotellet med de andra efter ett tag och då var jag ensam men hade massa att styra med så det gjorde inte så mkt. Jag fixade iordning alla mina saker och så. La mej i sängen och läste tidningar och löste korsord sedan försökte jag sova men det var inte så lätt för tv:n stod på högsta volym. Men runt halv tre somnade jag och vaknade igen halv åtta typ. Sen kunde jag inte somna om men låg och drog mej till tio typ. Då gick jag upp och gjorde mej en väldigt god frukost bestående av: Gröt och äggmackor och så smakade jag frallorna jag fick också och på dom hade jag smör, skinka, ost och gurka och det var sååååå gott!! :) Väldigt uppskattat!!

Känns lite konstigt att inte ha någon att prata med och att vakna upp utan Deb där. Men hon kommer ju snart tillbaka igen och det är skönt!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen en sväng och sen måla naglarna och sminka mej. Blir en sväng in till byen senare under dagen för att käka med de andra : ) Så snällt av dom att bjuda med mej tycker jag ! :)

Pratade precis lite med pappa också, han och Julia är påväg till Linköping för att shoppa tydligen och jag är inte alls avis haha.
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback