Granebo Radiostajonen Naturbarnehage

Ett snabbt inlägg får det bli innan jag ska lägga mej i sängen. Tidig vakt imorn så börjar kvart på åtta och slutar kvart över tre. Men idag fick jag lite sovmorgon och började inte jobba förrän halv nio. Det var skönt men slutar ju inte förrän halv fem då men men det funkar..

Var ute på tur idag och det var väl skoj, kan förklara det med: tiss i brallorna och vilse men till slut blev allt rätt och vi hittade. : ) På mitt dagis är vi ute HELA dagen. Kanske äter mat inne ibland men annars är dom ute jämt så det är verkligen en naturbarnehage men men gör inte mej något. Känns som att tiden går fortare när man är ute ändå att jag håller på att frysa ihjäl vissa tider men det är sånt man får ta. Har använt mina vinterskor första gången idag och tror att termobyxorna åker på imorn.

Deb och jag har kollat på Ensam mamma söker och Andra Avenyn nyss också. Två dagar kvar att jobba nu sen är vi lediga!!

Måste ju lägga till här också att varje dag när vi (Deb och jag) ska sova så somnar vi in till en väldigt god doft. Doften av Vidars mat. Han lagar såååå god mat och det luktar upp till vårt rum, så där uppe ligger vi och snackar loss om vad gott det luktar och allt. Ja, han lagar mat ca halv tio - tio och då ligger vi i sängen. Dansproffs tränar väl sent och länge kanske ? haha.

Godnatt Sverige!
// Sofia

Kommentarer
Postat av: sara

SOFIA. du måste skriva ditt nr igen så jag kan ringa någon gång :)

2009-11-04 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback