Heeeelg !

Och det gillar vi!! Fick ett sms från Deb om att hon hade åkt hem från jobbet, fick tydligen inte vara kvar för hon hade fått feber och så men nu är det bättre säger hon så får hoppas på att hon inte blir sjuk nu till helgen. Skulle jag varit hemma i Sverige nu hade jag inte rört mej mer än jag behövt upp från mitt rum om någon hade haft feber men nu kan jag inte göra så mkt. Ska sova i samma säng och umgås konstant med henne. Men vi ska nog klara mej får vi hoppas! haha ; )

Vi lyxade till det lite idag vid maten och åt bulgur och någon såsaktig grej och det var gott men starkt. Nu sitter vi bänkade framför MTV EMA och kommer göra det resten av kvällen. Måste ju se och passa på när vi är lediga imorn! :) Hann precis ta soffan innan Karlsson kom hem och det är gött för han lär väl sitta i den andra hela kvällen också..

Imorn ska vi försöka sova lääänge och sen blire en sväng till byen under dagen för att köpa och fixa lite saker sen hem och städa lite kanske elr om vi gör det innan vi drar.. Måste ju va lite fint när vi får besök och allt haha.

Jobbet idag gick också bra. Skulle på tur men hann inte gå långt förrän det var en unge som blev kissnödig och inte kunde hålla sej och kissade i brallorna så det var bara att vända. Jag tog med mej tre jenter tillbaka till barnehagen och vi åt lunch, målade och bara slappade i några timmar till de andra kom tillbaka. Då gick vi ut och lekte lite sen var det dags för mej att gå hem för jag var mellan vakt idag. Fick en reflexväst idag som det står Granebo Radiostajonen Naturbarnehage, haha.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på galan och mysa med Deb..
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback