Helg, igen : )

och det känns så underart : ) Vi sitter här och njuter loss verkligen! Jag har varit ledig idag men har inte gjort så jättemkt. Började dagen med en promenad och slapp precis undan regnet och sen gick jag förbi Kiwi på vägen hem och köpte lite fil, bananer, mjölk och russin.

Långdusch och fix på det och sen en god frukost framåt elva.. Hade tänkt åka ner till Bryggen och titta om grönsakstanten var där men regnet stoppade mej för det har öst ner hela dagen och det har varit kallt så det var inte så lockande.. Målade mina naglar och denna gång fick dom bli svarta och det känns lite ovanligt när jag är van vid mitt ljusrosa.. Men det funkar allt.. Får se vad barnen säger åt det på jobbet på måndag haha. Går ju inte undvika det direkt!!

Idag åt jag kokt potatis, mormors biffar, gräddsås och kokta morötter till middag och gud såååå gott det var!! Tack så mkt mormor för de underbara biffarna som var hur många som helst så det räcker några dagar till!! : ) Och tack pappa för potatisen.. Gjorde mej några extra och ska steka dom på söndag tänkte jag..

Nu ska vi snart se på X factor och sen blire lite Killer karaoke på det innan det är dags att krypa ner i sängen och inte behöva ställa någon kl på 06.00.. Det är så skönt att gå och lägga sej på fredagkvällen.. Imorn väntar en riktig myyyysdag på ikea. Gå och glo runt på alla julsaker och bara ta det lugnt! Det bästa av allt är nog ändå att få äta köttbullemenyn, som jag har längtat efter den. Sen vi var på ikea första gången typ haha. Sen ska vi glo runt i lite andra affärer och bara njuta loss verkligen!

Just nu sitter Deb vid sin nya hobby - virkningen, och jag ska snart slänga in mina popcorn i micron som jag ska smaska loss på ikväll : ) Detta kommer bli en kjemepbra helg!!

Vi märker att julborden drar igång nu med för det är många vi hört som ska på julbord idag och det låter gott det!

Blev lite förvånad precis när någon kom hem och det var Vidar som stoppade in huvudet genom dörren, go och glad här kommer jag typ haha. Jag bara är du redan hemma?? Haha. Han ska va borta i två veckor sa Deb till mej förra helgen för han är iväg och åker skidor.. Men han skulle hem idag för han skulle på julbord men ska tillbaka sen.

Hoppas ni där hemma får en bra helg!!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback