Knarr knarr

Igår när jag började känna mej lite trött började det såklart knarra loss uppifrån och då går det inte sova. Fick alltså fortsätta läsa mina skvallertidningar lite till. Natten blev inget annat än jobbig. Jag kokade loss typ kändes det som bara för att jag haft på mej ett par hur tjocka sockar som helst. Tog av mej byxorna och försökte få bort lite av täckte men det var ju inte lätt när man knappt var vaken och jag kunde ju inte slänga över det på Deb då skulle ju hon kokat ihjäl. Men till slut lyckades jag somna och när jag vaknade vid sex av att Debbies kl ringde var jag skapligt pigg ändå.

Deb bestlutade sej dock för att hoppa jobbet idag och sjukanmäla sej, men det tog emot kan jag säga er. Palla vara ledig igen när man precis har haft en långhelg liksom. Hon har iaf lite feber tror jag och så förkyld och hostar. (Ni som känner mej vet att jag helst inte visar mej i samma hus som någon som har feber och sånt men men har inte så mkt val här, men hoppas att hon inte smittar mej iaf) Jag ska nog klara mej!!
Ledig imorn igen så jag måste ställa min kl och då blire kvart i sex för jag har tidig vakt imorn. Börjar kvart i åtta sen kommer Deb om hon inte mår aset dåligt och möter mej när jag slutar för då blire att kuta till banken och få hjälp med internetbanken som typ är hel skum :S Men det ska nog gå bra får vi hoppas på!

Denna dag då! Jag åkte till jobbet som sagt och det gick väldigt fort idag. Har gjort mkt kul och börjar känna att jag känner barnen mer och mer nu och det känns för dom pratar och är mer med mej och så också! Det gillar jag! Ser fram emot morgondagen när vi ska på tur och det kan bli så att jag tar med mej en ryggsäck också. haha. Riktig skogsmulle har jag blivit, NOT!

Vi tror nog på att det kommer komma lite snö snart för det är verkligen ISKALLT ute på eftermiddagarna/kvällarna nu men får se hur det blir med det ju. Gör nog inget för mej om det kommer lite snö när jag jobbar. Kan va kul att leka i snön med barnen ju!!

Kom hem till Debbie runt fem och då var det redan mörkt, vi lagade mat och sen gick vi till Kiwi en sväng och handlade. Nu har vi precis kollat på Ensam mamma söker och det blev ju bra till slut : ) Nu ska jag fixa hennes hår lite sen blire sängen, iaf för min del.

Godnatt Sverige!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback