Lørdag

Er nå hjemme fra byen etter at ha spist taco salad med brus og det hvor kjempegodt!! Mumma på det säger jag bara.. Åt på Restaurang Egon och det var verkligen hur gott som helst. Ett vädigt mysigt och populärt ställe! Vad mätt jag blev. Tog en fanta till också och det kändes nästan lite konstigt att dricka kolsyra för det var ju inte igår om jag säger så.. Det var länge sedan någon mat smakade så bra som den gjorde ikväll..
Tack så jättemkt igen för maten!!

Nu sitter jag på rummet igen och checkar lite på internet. Fick brev idag också från banken, min internetdosa, så ska testa om den funkar också. Vore bra för snart är det dags att betala hyra igen..

Jag tyckte ju att jag åt värsta lyxiga frukosten i morse men när jag fick höra vad Deb hade käkat tyckte jag inte det längre. Shit pommes, vad hon måste ha tryckt i sej käk alltså. Hon åt fan allt som fanns att välja på.. Men det är ju bäst att passa på liksom haha. Imorn kommer dom hit runt 10 tiden så då ska jag ha käkat frulle och så tänkte jag.. Men det är nog inga problem. Känner att jag inte kan sova alltför länge eftersom man är van vid ett visst antal timmar och att vakna tidigt nu..

Nej, sängen snart börjar bli trött!
Godnatt Sverige!

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback