Myssöndag .

Nu sitter vi i soffan och ska snart ställa oss att laga mat - stekt potatis och biffar blire för mej idag : ) Sen ska jag ta mej ett glas mjölk och pepparkakor efter det : )

Idag har vi hunnit med massa saker känns det som och man känner att man har varit lite duktig till och med. Började med att slänga in en tvätt i maskinen och sedan gick vi ner och käkade frulle. Deb gick upp för att fixa med låset på våran dörr och det blev bra efter ett tag så nu kan vi låsa när vi drar till Sverige. Medan hon fixade det passade jag på att städa badrummet och trappen som vi hade denna söndag och det gick bra det med. Vi fortsatte in på vårt rum och städade där och sedan gick vi ner och kollade på Sunes sommar. Det hade passat bättre med Sunes jul men nej då haha.

Sen blev det pepparkaksbakande, julmusik, levande ljus och hela köret : ) Det var myyysigt! Det som fattades var glöggen, det skulle varit så gott men det får bli när jag kommer hem för pappa hade tydligen köpt någon han trodde skulle va så god så det hoppas jag att den är. Bra gick det också och goda blev dom : ) Måste ju passa på att göra något när det är första advent och allt så nu luktar det pepparkakor i hela huset och det är inte helt fel det heller! (Kort kommer nästa helg)

Jag tog en dusch på det och är nu redo för en ny jobbvecka. Kollar man på vädret ska det bli fint väder också så hoppas verkligen att vi slipper regnet. Men det jobbiga är ju att det blir svinkallt när solen lyser. Men sånt man får ta ju..

Ni där hemma har inte börjat på era kalendrar än men vi har redan kommit till lucka 7, de ni haha. Nu är det bara 2 veckor eller 17 dagar om man vill det för det låter mkt mindre kvar tills vi börjar våran resa hem. Det är inte långt : )

Nej, middagen ska va klar till The Hills så det är dags att jag rör på mej nu!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback