Regnet bara öser ner .

Nu har det börjat regna igen och enligt vissa tidningar och nätet ska det regna fram till nästa helg. På fredag ska det tydligen komma huuuur mkt regn som helst sa dom på jobbet idag.. Hoppas att vi slipper det!

Nu har jag varit mina tre dagar på Radiostajonen och imorn väntar en dag på Kristianborg och på fredag ska jag till Ulsmåg. Får se hur det går dessa dagar. Men ska nog klara det med.. Skönt nu med onsdagkväll, då är det bara två dagar kvar att jobba denna vecka och det är så skönt..
Deb gick till träningen för ett tag sedan och kommer hem lite efter åtta och längtar redan tills dess!!

(Bilder kommer komma när vi har några nya, just nu är min kamera kaputt men ska nog fixa det på något sätt. Har inte tagit bilder på ett tag heller men lovar att lägga in när vi har några nya!)

Nu sitter jag i soffan med levande ljus och myser. Ska snart kolla om det är något bra på tv:n..
Hoppas allt är bra med er där hemma i Sverige! Nu är det inte långt kvar tills vi kommer hem. Bara en månad och det kommer gå så fort. På måndag börjar vi räkna ner för då ska vi börja på våran chokladkalender som vi fick av Anette när hon var här..

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback