Tirsdag.


Jag har varit sjuk några dagar, feber och förkyld, men nu mår jag mycket bättre! Några tror att det är svinis som varit på besök, och det hoppas jag att det var för då slipper jag oroa mej för att få den mer!
Imorgon ska jag äntligen få åka och jobba igen, ska bli skönt! Har allt saknat de små barnen :)

Åkte och mötte Fia efter hennes jobb förut för vi skulle gå till banken och fixa så att vi kan logga in på internetbanken. Hon på banken förklarade hur vi skulle göra och när vi kom hem och skulle pröva ville det såklart inte funka! Men efter lite små utbrott så fick vi det att funka, haha. Så nu kan vi ha koll på våra pengar som rullar in på kontot på torsdag!! Det ser vi fram emot :D
Fia köpte även garn nere på stan, så nu håller jag på att virka henne ett pannband. Se om hon gillar det!

Nu sitter jag och väntar på att Fia ska komma hem från fotbollsträningen. Hon var lite orolig innan hon gick om hon skulle hitta till träningen för dom skulle träna på ett annat ställe lite längre bort, men eftersom hon inte är hemma än så antar jag att hon hittade ;) Ska bli kul och höra hur det gick!

Det ryktas att snön kommer hit till Bergen nästa vecka! Vore mysigt :)


Kommentarer
Postat av: saris

du , snöö??? :O vad har hänt med dej :D

2009-11-11 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback