Vecka 49 .

Då har måndagen varit och den gick som en dans på is! Fyfan vad kallt det har varit idag och fryser än.
Idag har vi varit på dockteater i byen så idag har jag gjort massa. Åkt fløibanen 4 ggr och åkt båt bland annat. Var i en kyrka i byen och tog en mysig liten båt dit för att det gick snabbare och sen hade jag lunch en timme och då passade jag på att gå en promenad och äta min lunch ute i solen på en bänk med fin utsikt : ) Mysigt var det!

När jag kom hem bytte jag skor och gav mej ut på ytterligare en promenad och sen lite styrkeövningar hemma på rummet efter det och sen en varm dusch..

Det har varit frost, iskallt och så idag så det kan nog bli snö snart om det fortsätter så här men det märks..

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback