-

Kom inte på någon bra rubrik idag så ni får nöja er med ett inlägg bara.
Sitter just nu och kollar på lite blandat på tv:n och myser med Deb. Käkar lite frukt och så!!

Fick bli en morgonpromenad idag sen frulle och sedan fixade vi oss efter det. Dunkade loss som vanligt och väcker grabbarna i huset men det skiter vi faktiskt i för dom är inte tysta och tänker på oss så mkt. Måste ju ge igen! haha. När vi va klara tog vi vår kära 90 buss in till festplassen och sedan gick vi runt i massa affärer och tittade på kläder, skor och mkt mkt mer! Det känns att inte ha några pengar, men vi klarar oss så bra. Köpte röda linser, bulgur, grönsaker och frukt. Sedan fick det blir 90 bussen hem igen och det som är jobbigt med den är att den ALLTID ska va jättefull med folk. Det gillas inte! Men vi åker ju inte för långt så det funkar!

Träffade även Amanda, Kajsa, Ella och Emma på stan idag och det var kul! Var ett tag sedan vi sågs nu och snart hoppas vi på att det blir utgång tillsammans också : )

Imorn är det dags för städ- och tvättdag också. Får se vad vi hittar på mer.
Nu är det bara en vecka kvar till Deb får besök : ) Hon ska bo på hotell, käka kjempegod hotellfrukost och bara ha det helt underbart. Hon är så orolig över att jag inte kommer klara av att bo själv tror jag men det ska jag nog klara av tycker jag. Lite konstigt att vakna upp själv men vad kul jag ska ha.. haha ;p

Nej, nu ska jag fortsätta se på filmen som Deb bytte till! : )
// Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det några bilder från fotbollen eller ????

2009-11-01 @ 13:31:39

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback