Ännu en ny barnehage

Imorse vid kvart i åtta ringde Helena till mej och undrade om jag ville jobba så det blev att åka till Nattlandsfjellet typ.. Tog ett tag innan jag kom men när jag väl var där kvart över nio blev det att gå på tur "utflykt" Gick upp till ett mkt fint ställe och solen lös och allt var perfekt : )

Blev sedan en promenad med Deb och situps, armhävningar och sånt på det sedan en VARM dusch!! Det var välbehövligt med duschen eftersom att vi inte har haft varmvatten på ett tag nu..

Nu sitter vi vid tv:n och kollar på Livvakterna tror jag den hette. Har varit ocj köpt bananer, morötter och clementiner idag..

Imorn blire ännu en ny barnehage för min del. Ska till Nesstun tror jag det heter. Kommer vara på Villalia barnehage från och med imorn till måndag så det är skönt att man vet vart man ska nu och att det är samma. Hoppas att det är bra och jag trivs där bara.

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback