Är det sant elr???

Inte så många som kommer tro på detta inlägg men det är faktiskt sant! Igår när vi var och handlade köpte Deb fiskpudding. Usch och fy och blä tänkte jag men gav mej fan på att jag skulle smaka lite för att försöka kunna äta något annat än det vanliga varje dag nästan.

Då fick hon för sig att göra det idag. Stoppade in den i ugnen och sen käkde hon loss och jag vågade smaka och det gick ner. Smakade ju fisk och det var inte det godaste jag har ätit i mitt liv kan jag ju säga men det ska nog funka att äta det någon gång ibland. Får ju i mig lite fisk iaf, mer än jag har fått de senaste åren i mitt liv.

Jag hade stekta morötter till det (vilket också är något jag börjat äta här) och det är något jag måste ha till tror jag. Kommer nog inte bara kunna käka fiskpuddingen.

Nu tittar vi på LA Ink som vanligt känns det som. Tatueringsprogram går ofta på kvällarna här. Men det gillar vi ju båda två så!! : )
Patrik 1,5 blire vid åtta på SF-kanalen.

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback