Blåsigt i Bergen .

Igår skrev jag ju att det ade blåst massa hela dagen och det hade det men inatt har det varit värre och nu på morgonen efter det att Deb stack till jobbet har det var extremt.. helt sjuk!! Hoppas att man inte blåser bort sen när man ska va ute och leka och massa bara.. Blir ju så mkt kallare om det blåser med..

Jag sov till åtta idag och nu ska jag gå ner och öra iordning mej lite frukost. Gröt fåre bli : ) (Pernilla, snart är första satsen av gröten slut så ska göra nya nästa vecka) & (mormor, om du läser detta så kan du förbereda dej på att baka MASSA bullar som vi kan ta med efter jul också)  =)

Btw. så har vi varit här tre veckor ikväll och jag har redan läst ut två ganska så tjocka böcker.. Imponerad av mej själv fan.. Så har någon någon bra bok när jag kommer hem sen så lånar jag gärna med mej den hit efter jul!!

Gotta go!!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback