Torsdagkväll .


Det är mest Fia som varit aktiv med den här bloggen, så nu när gullungen är och tränar fotboll så tänkte jag passa på och skriva ett inlägg :)

Dagarna här i Bergen går så fort! Idag har vi varit här i 2 veckor, och det firar vi väl med te och gröt när Fia kommer hem!
När det gäller mat så är det något vi pratar om varje dag känns det som.."åh så gott det vore med tacos" eller "fan vad jag ska äta när jag kommer hem till jul"...fast vi svälter inte här, det lovar jag! Vi äter oss mätta, bara att vi kanske inte äter lika mycket som vi hade gjort om vi varit hemma :)

Imorron är det äntligen fredag, och det ska bli så skönt med helg! På lördag tänkte vi ta oss en busstur till Ikea och Hordvik för att hälsa på våra Vimmerbytjejer, ska bli kul!

Nu blir det lite te, hinner dricka en kopp innan Fia kommer hem, hon är ju inte lika förtjust i te som jag är ;) Och te är bra för halsen, jag har åkt på en jäkla förkylning! Blir inte förvånad, så mycket som alla barn hostar och dreglar på oss. Men inte deppa för det! :)

Nu ska jag ta mej ner till köket!
Och du Fia, fan så glad jag är att vi är här!

// Debban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback