Myskväll i nya soffan .


Killarna kom hem med en ny soffa igår och i den sitter vi nu i och har fredagsmys! Har huset för oss själva, och det gillar vi. Så nu har vi beslagtagit vardagsrummet, äter frukt och dunkar hög musik från tvn :) Jag börjar redan bli trött, som vanligt blir jag trött så mycket tidigare än Fia, men jag ska hålla mej vaken några timmar till!

Imorgon ska vi åka ner till centrum och titta i en massa olika affärer. Jag hittade en ny gata som vi missat innan, så den ska vi utforska! Och så ska vi besöka några matbutiker som har billig och bra mat :) Linser, bönor, grönsaker bl.a.
På tal om linser så fick jag Fia att provsmaka linser och tonfisk häromdagen! Trodde hon skulle hata det, men hon åt det och tyckte det var helt okej! :)

Håller även på att fixa bloggen, därför ser den lite konstig ut just nu.

//Debban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback