Fotboll i Norge

oj oj oj, vilken chock jag fick när Deb och jag för en timme sedan satt och glodde på The Voice - Killer Karaoke (som fortfarande finns i Norge) fick jag plötsligt ett sms från Roar. Min fotbollstränare här i Norge och det stod typ: Du har blivit uttagen till truppen imorn mot Voss på Nymark - sista seriematchen, gratulerar! Så imorn ska jag alltså spela match med mitt norska lag haha ;p På konstgräs och jag hoppas verkligen inte att det regnar för då är det inte kul.. Men ska bli kul att spela, men jobbigt när jag inte kan några namn och jag känner att jag inte kan snacka svenska på planen så dom fattar mej men men, hoppas att det ska gå bra iaf!!



Deb och jag åkte till stan efter jobbet för att fixa lite saker och fick typ inget gjort för skattekontoret stängde tidigare idag eftersom att det var fredag och banken dampade loss på mej när jag kom och skulle fixa kontonummer men men får ta det någon annan dag då..

Nu blire snart sängen så jag är utvilad tills imorn, det är då det gäller!!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback