Just nu på Ibsens gate

Har varit hemma i ungefär i en timme nu och fixar och styr med alla papper jag fick på banken. Har även ringt lite samtal och fixat med jobb resten av veckan och så. Förresten så gick de jättebra där, han som hjälpte mej var hur snäll som helst. Satt där i 45 min och fick massa info och papper. Men nu har jag bankkonto här också så nu är snart allt helt klart. : )

Var även inne på Vikarservice och snackade lite med Helena när jag ändå va där och hon hade viss ringt när jag var på banken. Skulle jobbat på Ulsmåg onsdag och torsdag men känner att jag hellre är på Vallalia om dom behöver mej där så nu ska jag dit på torsdag och fredag igen : ) Imorn blire Øvrebø, där har jag varit innan men vet inte om det är samma avdelning men det märks.

Deb är ledig imorn. Synd att vi inte fick samma dag. Nästa fredag är vi också ledig så nästa vecka blir kort och långhelg på det. Deb kommer nog ha det väldigt bra nästa helg för då får hon besök. Undra vad jag ska hitta på då? Men det ska nog inte va så svårt att komma på något att göra..

Nu ska jag skicka iväg lite mail och sen ska jag slappa lite. Matlagning på schemat när Deb kommer hem om en timme.
// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback