Ny vecka - ny barnehage

Blev ingen uppdatering igår vad jag vet, men kanske.. har inte så bra minne för att komma ihåg det.. Igår ringde iaf Helena till mej kvart över åtta och undrade om jag ville åka till Kristianborg och jobba.. Denna gång hade jag ätit frulle och det med Deb så jag satt klar och var redo att åka iväg och jobba så va där ca nio redan.. Det gick bra och det var inte så hemskt som de andra säger att det är där.. Kanske kom jag på en bra avdelning? Jag hade iaf kul! Fick jobba till halv fem då dom undrade om jag kunde hjälpa till att stänga.. Klart man säger Ja till det haha ;p

Idag har jag varit på mitt älskade Montana - men idag var det inte så jättekul vissa stunder då det finns extremt jobbiga ungar där men men, jag är hemma efter ännu en dag där nu iaf.. Har träning om 20 min men det har blåst typ storm och ösregnat hela dagen idag så känner att jag inte orkar träna idag.. Illa illa, känner mej lat nu kan jag lova er men har gjort situps, armhävningar och lite styrka iaf.. När Deb är klar i duschen ska jag in en sväng och sen ska vi kolla om vi får igång Svenska Hollywoodfruar..

När jag slutat jobba idag hade jag fått ett sms av Jardar om jobb imorn.. Jag kan gå till jobbet, hur skönt är inte det?? Om allt som stod i sms:et så börjar jag inte förrän 10 heller.. Kan ju va skönt att sova lite. Ska till brandstationens barnehage.. Får vi se hur det är där! Kul att testa nya men det är även kul att va på samma då man lär känna barnen mer och mer och man känner sig säkrare på vad man ska göra och så.. Men det ska nog gå bra för vi hoppas på.. : )

Får se om det dyker upp något mer jobb för mej denna vecka. Jag hoppas på det iaf.. Deb är ledig på fredag - iaf från sitt som hon varit på för dom har ju höstlov denna vecka så det var inte öppet på fredag.. Då ska hon fixa lite med skattekorten och det som vi har fått.. Vi tror även att vi har fått våra norska personnummer nu så snart har vi norskt mobilnummer.. Får se om det blir billigare med det!!

Hoppas alla har det bra där hemma och att ni trivs med hösten som jag har hört har kommit.. Här är den snart över känns det som..
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback