Onsdag och regnet är tillbaka

Idag åkte jag 90 bussen mot Sletten för en dag på Øvrebø barnehage och träffade en svensk tjej där som jag pratade ganska mkt med under hela dagen och det var kul. Kändes lite konsigt att träffa någon som man kan prata med som förstår allt och jag förstår också allt utan att behöva säga va hela tiden typ haha. Blev en bra dag iaf! Lite jobbigt att det har regnat idag bara, får hoppas på finare väder resten av veckan.

Åkte med Deb till stan direkt efter jobbet nästan för hon skulle på friskis så jag tittade på. När vi kom hem därifrån lagade vi mat och idag blev det fiskpudding, stekta morötter och röda linser. Mkt nytt har jag testat här men de går allt ner om jag har något att blanda med..

Har fått lite tips och Deb har sett lite nya saker idag på sin lediga dag som vi ska ta att utforska på lördag : )

Nej, nu ska jag röra mej mot sängen. Godnatt Sverige!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback