Onsdag och Torsdag .

Nu är jag nyss hemkommen från jobbet och det blev en dag på Årstad brannstajon barnehage.. Har käkat massa gott idag : ) Äggmacka, ostmacka, skinkmacka och våfflor med smör : ) Mumma!! Har gått mkt bra idag och imorn är det samma barnehage som gäller.
Ska jobbar från halv åtta till tre. Måste skynda mej fort som fan sen för att hinna med någon buss mot sentrum. Ska till banken innan den stänger vid halv fyra. Kan bli stressigt men hoppas hoppas att jag hinner! Sen ska Deb och jag till Likningskontoret och fixa lite om vi hinner det! Jobbigt att man jobbar till fyra och då är banken och det stängt och man jobbar varje dag. Inte lätt att hinna med det då! Därför måste man gå lite tidigare, för jag tänker ju inte ta en dag ledigt för det inte.

Nu håller Deb på med maten och jag ska ner och hjälpa till när jag skrivit klart detta och sedan ska jag till Danmarksplassen och träna fotboll : ) Dock äre lite jobbigt att den är så sent. Börjar vid kvart i åtta så tränar iaf till nio och då är jag inte klar förrän nästan tio med allt och då är det dags att gå och lägga sej. Men sånt man får ta..

Igår blev det en långrpromenad efter jobbet med Deb och vi gick i MASSA trappor och uppför Ulrikbacken och den var brant kan jag lova er! Shit, vad jobbigt det var. Mkt lättare att springa så det fick bli lite löpsteg i slutet av den när vi var trötta på att gå.. Väl uppe, var det ingen dålig utsikt. Hittade tillbaka hem sen igen och då blev det dusch och matlagning.

Tog sedan bussen in till stan för att ta ut pengar till hyran och sen köpa chess-startpaket. Hoppas på att vi får igång våra mobiler i helgen! Kommer slänga upp våra norska mobilnummer här då! Träffade en svensk som jobbade i affären som var från Kalmar som vi snackade lite med och han hjälpte oss..

Nu till vädret: igår var det också fint som det har varit nu i en vecka. Helt underbart har det varit. Idag har det duggat lite men man har inte kännt mkt av det men det är dimmigt och snart kommer nog det "rätta" Bergen vädret fram igen skulle jag tro!!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback