Solen skiner och jag är ledig .

Kan det bli bättre? Det är frågan det. Jo, det skulle varit mk bättre om jag hade varit ensam hemma med. Karlsson gick precis men Vidar är fortfarande hemma men tror nog kan ska röra sej snart med. Då ska jag dra igång Kings Of Leon på högsta volym.

Vaknade till när Deb gick till jobbet idag och sen somnade jag om och ställde kl på nio så jag inte skulle sovit fortfarande. Då får man ju inget gjort liksom.

När kl ringde var jag hur kissnödig som helst och då är det ju självklart att Karlsson ska gå in där och han stannar i 30 min. Fattar ni det, 30 min??? När han går ut kutar jag typ dit in och då finns det inget papper så jag hoppas han köper det idag för det är hans vecka. (Tur att Deb och jag har vårt lilla förråd med toalettrullar iaf, bra att ha vid sådana här tillfällen)

Käkade god frukost i sängen idag och nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mej lite och sen tar jag 90 bussen in till sentrum för ytterligare ett besök på banken och sen ska jag strosa runt och glo lite i affärerna har jag tänkt. Man vet ju att man inte köper något heller eftersom att vi inte har råd med de så det känns ju bra på ett sätt haha. Sen ska jag hem igen och då kommer Deb hem och så ska vi till Sentrum igen för hon ska ÄNTLIGEN köpa ett friskis och svettis kort : ) Sen hem och laga mat och tro det elr ej men idag blire fiskpudding haha.

Nej, dags att röra på mej nu. Har bestämt att senast tolv ska jag va ute ur huset och nu är kl snart elva.
Ha en bra dag!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback