Solig dag .

Trött och seg som vanligt när Debbies mobil ringer 06.00 varje morgon men det är bara att gå upp och vara glad. När vi kom ut var det ganska kallt och hennes buss kom innan min idag så jag kunde vinka hejdå vid min busshållsplats 100 meter längre upp på gatan vilket var "mysigt" haha.

Denna dag har varit mkt bra på jobbet. Har varit ute i det underbara vädret. Har varit kjempevarmt idag. Solen har lyst hela dagen och det har räckt med en tröja idag bara. Gilla detta väder! Fattar inte vad det är som händer. Känns inte som vi är på samma ställe som när vi kom då det öste ner regn varje dag verkligen!

Deb har varit på "tur" idag och hon ska tydligen ta mej dit på söndag om det är fint väder! Vi hittar nya ställen och grejer varje dag så på lördag ska vi ta en busstur till Nesttun och Lagunen senter. Två stora köpcenter med massa butiker och det ska bli kul att bara se hur det ser ut så man har lite koll på vart man kan åka när man har fått pengar sen. Men det ska inte spenderas mkt här! Blir mer när man kommer hem eftersom att det är dyrare här.

När vi kom hem blev det en joggingrunda för Deb och mej och det gick bra. Jag var tvungen att testa om jag kunde röra på mej. Sen fotbollssmatchen förra veckan har jag haft så himla ont i stjärten typ haha ;p nej men någon muskel elr vad deb sa att den hette. Har typ inte kunnat gå om jag suttit för länge och det har varit riktigt jobbigt men känns lite bättre nu iaf!

Nu ska jag gå upp och lägga mej i sängen och börja på ännu en ny bok - det får bli en engelsk denna gång! Längtar efter dagen imorn. Kan vara så att jag ska på tur imorn. Vore skönt men får se vad det blir!
Sen är det ju inte helt fel när kl slår 16.00 och man får åka hem med bussen och vet att det är HELG!! Deb och jag har blivit bjudna på fest med på lördag. En i huset ska ha "klassfest" och eftersom att vi bor här så är vi bjudna haha ;P jag tackade så mkt när han sa det till mej så får se vad som händer men ska nog kolla in den ett tag med. Måste ju se vad det är för folk iaf haha ;p

Godnatt Sverige!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback