Två bloggerskor i ett inlägg .

Ja, nu ska vi skriva båda två i detta inlägg tänkte jag ;p
Jobbet gick kanonbra idag och fick pizzabullar till lunch och det var inte helt fel! Blev stan sen och fixa lite grejer sen hem och käka mat!! Resten av kvällen får Deb berätta om.

Skönt att det bara är två dagar kvar på jobbet denna vecka. Åker buss ganska långt på morgonen och jag gillar det! Så skönt att bara sitta och slappa och lyssna på musik i sin egna värld!!

// Sofia


Nu sitter vi här och tittar på fotboll. CSKA Moskva-Man United, hoppas på mål snart! Lite störande dock att Karlsson har brett ut sej på soffan här och sover! Snarkar högt ena stunden, och i andra ringer hans mobil och han snackar hur högt som helst. Men verkar som att han ska gå upp på sitt rum nu...skönt!

Jag håller såklart med Fia om att det är riktigt skönt att det bara är två dagar kvar på jobbet denna vecka. Undra vad vi hittar på för kul i helgen? Känns som det blir en bussutflykt! Upptäcker massa nytt varje helg och det gillar vi! Vi har det riktigt kul tillsammans, jag och min sambo!

// Debban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback