Ett samtal

till mej från Jardar för ca en timme sedan och det kändes ikke helt fel. Han undrade såklart om jag ville jobba imorn och det säger man ju inte nej till så imorn ska jag till Montana.. Fråga mej ikke vart det ligger för har ikke hunnit kolla upp det så mkt och så men det ska nog gå bra.. Bara jag kommer på rätt buss så haha ;p Får väl ringa till Deb om jag skulle vara helt lost!!

Nej, det ska nog gå bra får vi hoppas på.. Det är iaf mer som ett friluftsdagis vad jag har fattat det som. Dom har tillgång till akebakke och fotballbane.. Det gillas!

Nu ska jag kolla upp bussar och lite och sen ge mej ut på ytterligare en promenad och kolla om jag hittar någon busshållsplats som jag kan gå på vid nära oss.. Vore för skönt isf. Efter det blire en sväng förbi idrettshallen och sist förbi Kiwi och handla lite melk och smör. En varm dusj etter det och jag är redo att laga mat för vid fem kommer Deb hem och hon skickade ett sms förut och sa att allt var bra och att det bara var sex barn idag och hon hade det kul, mer får jag höra sen resten av kvällen kan jag tänka mej..

Btw. så gick jag en långpromenad förut i en timma och det regnade inte en enda gång.. Tur denna promenix också?? Jo, vi får väl se!

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Fylleberget kanske, NOT

hej sötis sofia.. skönt att ni har det bra där (nere) mer åt sidan kanske,.. spännande verkar ni ha det iaf.. fortsätt ha kul så lovar jag att jag ska ringa nå dag.. jag följer er hemmaa från datorn.. pusss

2009-09-25 @ 08:38:19
Postat av: carina svensson

roligt att ni har det bra och har börjat jobba tusen kramar från graningsholmarna

2009-09-25 @ 21:33:44
Postat av: Anonym

2009-09-25 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback