Glad tjej säger HEJ!

Ja, igår kväll fick jag ett nummer till en fotbollstränare och jag ringde, men inget svar. Kanske var han och kollade på matchen på fotbollsstadion? Matchen gick förövrigt på tv:n och det var ett himla liv utanför hörde man när man öppnade fönstret. Brann vann iaf och guttarna var himla glada över det. Skickade iaf iväg ett sms och skrev vad jag ville och så och fick svar senare under kvällen..

Får träna innebandy i ett herrlag med om jag vill men det verkar vara lite sådär, kommer väl inte jag våga?? haha ;p  Men får se om jag åker dit på fredag och är med iaf.. Får se vad som händer.. Dom ska försöka starta ett damlag i den klubben så om det blir något vore det kul..

Idag när jag checkade in mailen hade jag fått ett till mail från en annan innebandyklubb som har ett damlag och jag fick komma till dom också så ska nog dit på måndag och träna. Lite sen träning då från nio till halv elva men men. Ska testa lite olika och se vad jag gillar! Något blir nog bra får jag hoppas på..

Kom i säng innan elva igår och det var hur skönt som helst, känns som man sovit HUUUUR länge som helst. Vaknade vid kvart över tolv av att någon höll på som fan i dusjen (som det stavas i norge). Då när vi vaknade till lite mer hörde vi att det var någon som typ höll på att städa den elr någe, gör man det elr? Ofta tänkte vi haha ;P men men nu är den ren iaf..

När Debbies kl ringde kvart i sex var jag hur pigg som helst och somnade in om som jag brukar göra.. Låg och tänkte på fotbollen och allt.. Det var då jag bestämde mej för att följa henne mot bussen, en bit iaf.. Stannade vid Kiwi och handlade frulle..

Nu ska jag slå en pling till pappas jobb och sen ska jag ner och äta en rejäl frukost och njuta av min ledig dag ;P

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback