Jobb

fick det bli dagen till ära iaf på min lediga dag som jag skulle njuta så dant av.. Precis när jag hade tänkt gå och göra ordning lite frukost till mej så ringde Helena och ville att jag skulle jobba och det säger man ju inte nej till så det var bara att slänga på sig kläderna och ge sig av mot en buss.. Visste inte så mkt mer än att det skulle stå Sletten på bussen men den kom ganska fort och var på jobbet runt halv tio.. Kul dag  :)

Hjem fort etter jobbet för att käka och sedan åka iväg på första fotbollsträningen och den gick bra : ) Lite ovant med konstgräs men kul att ha något att göra nu känner jag ju. : )

Nu har Deb och jag precis kollat på Idol och ska nu krypa ner under täckena och försöka bli lite varma i det kalla vädret.. Men ett plus är att solen har tittat fram lite idag och det gillas : )

Godnatt Sverige!
// Sofia & Deborah

Kommentarer
Postat av: Anders

Gillar er blogg! Kul, VÄLSKRIVEN, personlig. Kanske borde man skicka upp ett TV-team som gjorde reality-såpa av alltihop!? "Barnehagen", t.ex. Men för det krävs nog att ni ryker ihop :) lite mer! Kan ni inte fejka ett "bryt" på varandra vid tillfälle? Eller på ett försvarslöst barn (nej OK, kanske inte), men arbetsgivaren då? Eller någon pensionär? (Heter säkert något kul på norsk!) Kör hårt! :)

2009-10-15 @ 23:58:22

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback