Linköping

blev det denna vackra dag och vi hann inte långt innan jag kom på att vi satt på fel tåg, jävlar tänkte jag nu kommer vi komma till Kalmar men jag var så snabb så jag tror hela tåget uppfattade att vi var på fel tåg så som jag skrek och sedan sprang vi ut och hoppade på rätt tåg.. ;p

Blev en runda på stan först och vi inhandlade lite ja fick med mej ett par tröjor och ett par gummistövlar som åker med till Norge.. En dålig bild på detta ser ni här.



Vi hann med 12:50 tåget hem också så vi var hemma redan vid halv tre..

Träning nu, Gotta go!
// Sofia ♥

Kommentarer
Postat av: Pontus

Som sagt jag kommer följa eran blogg och jag hoppas ni kommer trivas jätte bra :) Lycka till i Bergen kram Pontus

2009-09-11 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback