Lite mer än en vecka har gått

och jag trivs mer och mer här för varej dag som går : ) Det ända är väl att det regnar lite för mye kanske men men det vänjer man sig också vid.. Lyckas ju ofta vara ute när det är regn. Hjemme i Sveriges skulle jag aldrig ens få för mej att gå ut på en promenad om jag såg att det duggade lite, här går vi ut om det öser ner.. (som dt gör för tillfället)

Idag ställde Deb kl på 05.30 pga jobb.. Vilket var okej med mej för jag ville ju vara snäll och följa henne till bussen så hon säkert kom på rätt buss och allt.. Det gjore hon.. Så då var det bara för mej att traska hem igjen. Men det var skönt med en morgonpromenad så det var inga problem för mej när jag hade blivit lite piggare för seg att gå upp, ja det var det, det kan jag inte säga annat..
Jag hoppas att första dagen på jobbet för Deb kommer gå kanon och att hon vill fortsätta vara där : )

Jag måste ju hur eller hur vara vaken ifall de skulle ringa om jobb så.. Men det ser inte ut att bli något idag heller men jag har lite saker på G som jag ska fixa med tänkte jag.. Ska kolla upp innebandy- och/eller fotbollslag och sjekke lite sådana grejer så jag ska nog kunna ha det bra idag också..

Nu ska jag iaf börja med att läsa de sista sidorna i boken 14 år till salu som jag fick låna med mej av Sara och hur bra är inte den?? Gillar den!!

// Sofia

Kommentarer
Postat av: sara

ÄLSKAR BOKEN :D

2009-09-28 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback