Mat i stora lass

är rubriken inför morgondagen och jag är pepp på´t.. Vid lite efter tio står vi beredda med vagnar och korgar för att handla mat och behövliga grejer till Norge och det ska bli så kul : ) Att få tänka hur mkt vi ska köpa med oss och vad, jag älsker´t : )

Idag har jag även tagit fram vinterjackan och tre resväskor så jag kan se vad jag har att välja på för snart är det dags att packa i allt man ska ha med sej.. 

Deb har precis gått och lagt sig för att orka med morgondagens styr och partaj, själv är man ju en nattmänniska så jag har precis testa en outfit som jag kanske ska ha imorn och ska nu sätta mej och måla naglarna sen blire sängen för mej med..

// Sofia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback