Norgeblogg

Deborah tyckte att vi skulle skaffa en Norgeblogg så folk vet vad vi styr med så varför inte tänkte jag? Bra idé ju, nu har jag suttit och slängt ihop lite bara så det kommer nog komma förändringar, men jag har inte tid med det just nu..

Förberedelserna inför resan är enorma känns det som, har redan börjat fundera över vad jag ska ha med mej för kläder och vissa grejer ligger till och med redan framme faktiskt ;p

Det känns ändå som vi har ganska stor koll på va vi behöver och grejer så det ska nog gå bra. I helgen ska vi handla mat och styra och det ser jag fram emot, ska bli kul : )

Imorn blire nog en tripp till Linköping också tror jag..
// Sofia ♥

Kommentarer
Postat av: Anna BB

Kul ju! Den kommer jag följa! ;)

2009-09-09 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback