Update

Kom på en grej vi glömde skriva från uppresan och det är att massa har gräs och träd som växer på taken, hur snyggt är då? Lätt att klippa elr vad??;p

Promenade var skön och vi gick till fotbollsstadion och den va inte att leka med, fan va sugen jag blev på att spela när jag såg massa träna utanför på konstgräsplanerna.. Kollade på ett tjejlag lite och dit ska vi någon mer gång kan jag lova.. Måste träna snart känner jag, blir lite drygt annars.. ;p

När vi kom hem från den blev det äggmacka och bondgrogg (mjölk).. Fick lite besök också av en trevlig gutte (stavning)..

Deb och jag har huset för oss själva för guttarna är ute och partajar ikväll så just nu dunkar vi musik men ska snart kolla på idol avsnitt igen om det funkar : )

// Sofia & Deborah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback