7 dagar kvar .

Det här blir mitt första blogginlägg, då jag aldrig haft blogg innan. Men tror jag ska klara det haha!

Vi fick jobb i Norge snabbt och om vi blev glada! Sen dess har vi haft fullt upp med att fixa allt inför resan. Sofia hittade ett kanonbra boende, ett stort rum i ett kollektiv! Ska bli spännande att se hur det ska gå och hur våra grannar är :) Är säker på att det kommer bli toppen!

Så i måndags packade jag väskorna i Norrland och begav mej hem till Småland. Att säga hej då till Seb var det jobbigaste jag någonsin gjort! Blev en hel del tårar och det kändes piss att veta att vi inte ses försen till jul, men vi har klarat det innan och vi klarar det igen :) Fast jag saknar honom som fan!
Resan ner till Småland var riktigt lång och det var himla segt att sitta så länge, men till slut kom jag äntligen fram och bästa Antonia mötte upp mej i Linköping. Vi hade en kanondag och det var underbart att se henne, och som jag kommer sakna henne!

Nu är jag hemma i Vimmerby och styr för fullt inför onsdag. Imorgon åker vi upp till Linköping för att möta killen som hade vårat rum innan och för att hämta nycklarna :)

// Deborah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback