Barbent och gummistövlar .

Jaha, snart har ännu en dag gått. Sov till elva idag och det var helt unerbart med en jättestor säng men visst saknade jag Deb men ändå. Skulle klättrat idag men det blev inte pga dåligt väder men ska hinna med det också innan jag åker hem. Ist fick jag massa annat gjort som tvättning, packnig och lite sånt.

Nu har jag precis sminkat mej lite och är snart redo att hoppa på bussen in till stan och möta upp Anna, Hanna och Dina för lite käk : ) Smart som är jag så kom jag på för några timmar sedan att jag inte hade något att ha på mej eftersom att jag skickade hem i stort sätt alla mina kläder och skor med Deb igår. Visst att jag hade ett par tights som jag kunde ha men dom slängde jag i tvätten i morse så det är inte torra på långa vägar och då trodde jag att jag skulle få gå barbent eftersom att jag enbart har jobbkläder, träningskläder och sommarkläder här.

Letade lite i lådorna och fann ett par strumpbyxor så det fick bli dom, en svart kjol, linne och en tröja över det. Då var det löst men skor då?? Gummistövlar eller ?? haha. Nej, jag skulle inte tro det. Klackisar får det bli dagen till ära. Känns inte så lockande att gå i sandaler direkt haha. Men efter mkt letande och styr så har jag nu något vettigt att ha på mej ändå att det ser ut som jag ska ut och röjja loss eller något men man får ju ta va man har som sagt.

Kommer hem senare under kvällen, får se om vi tjejer kanske hittar på något efter käket också? Vem vet! Hörs imorn igen.
Saknar min Deb <3

3 dagar kvar!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback