Första dagen avklarad .

Nu var det ca 11 timmar sedan Deb åkte hemåt vilket innebär att hon snart är i Göteborg där dom ska sova en natt. Jag har inte gjort mkt alls idag. Fixa med lite på rummet och sånt viktigt. Pratat me lite folk på skype så jag har inte varit helt tyst hela dagen iaf. ; )

Lagade mej en lyxmåltid förut också bestående av kryddad biff och pulvermos och vad gott det blev!! :) mums på det* Har käkat lite godis och bara tagit det lugnt..

Imorn hoppas jag på fint väder isf ska Anna, jag och grabbarna upp på Sandviksfjället och klättra lite : ) Sen träffa Dina & Hanna på kvällen. Blir det bra väder kommer det bli en toppen dag känner jag på mej..

Nej, nu ska jag palla mej upp till mitt rum och lägga mej och läsa några kapitel i boken. Men innan det en varm och skön dusch. Kommer kännas konstigt att ligga där själv och inte ha någon att skratta och prata med. Deb ring mej och säg godnatt är du snäll!!!! ; ) Det enda positiva är väl att en 160x200 säng inte är helt fel att ha för sej själv heller ; )

4 dagar kvar!

Godnatt Sverige!!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback