Från Bergen - Oslo - Göteborg - Egypten - Göteborg - Oslo - Bergen .

Så ser min vecka från imorn till 16 april ut. Blir några tåg-,buss- och flygresor där. Men jag gillert! Kom också ihåg att det är svenskt nummer som gäller för mej från kl 22:30 imornkväll till 15 april iaf. : )

Fick jobba idag och det gick mkt bra. Har hunnit med att fixa det mesta inför imorn nu också. Har packat ner allt utom handduken som jag måste använda när jag ska duscha efter detta inlägg och så imorn ska jag fixa lite matsäck. Blir äggmackor, frukt, vatten, choklad och turkisk peppar.

Det är verkligen nära nu och så kul : ) Hoppas bara att jag kan somna inatt för det kunde jag inte igår. Det var någon som snackade i telefon eller något aset högt och jag hörde det och störde mej så mkt. La mej vid elva och somnade inte förrän halv tre så har inte sovit för mkt inatt.

Btw. så äre typ storm ute idag. Började i natt och shit det är så man inte kan stå emot ibland. Det var några barn som typ flög iväg haha.

Nej, nu måste jag röra mej. Ska måla naglarna, duscha och lite mer saker. Koka ägg igen haha. Men ni får ha en bra vecka där hemma och får jag tillgång till en dator så lovar jag att uppdatera annars får ni vänta tills jag kommer hem!



// Sofia

Kommentarer
Postat av: från tönten

Hej mes. Hur är fotbollsstatusen? Vi räknar med en fit och vältränade Soffi propp. Hoppas du har kvar känslan i dina båda beryktade fötter....syns snart!!!!!

2010-04-24 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback