God Påske!

Får jag väl börja med att skriva! Hoppas ni alla har det bra i påsk där hemma!

Jag känner mej lite ensam för tillfället men det kommer gå så bra så. Deb tog sin packning och begav sig hemåt Sverige för ca 2,5 timme sedan och jag saknar henne så mkt redan. Det var hemsk att stå och vinka när de åkte ifrån mej och till sist kunde jag inte hålla gråten inne och grät lite för mej själv på vägen upp till huset. Gick upp och hämtade pengar och gick till kiwi och köpte mej ägg och bröd så nu har jag ätit äggmacka och det var inte igår. Shit vad gott det var!!

Nu sitter jag i stuen med lite påskgodis som pappa skickade med och dricker vatten. Tv:n funkar inte så ska snart stänga på en film eller något program på datorn men det duger. Säger som Deb och jag alltid sa att är man i Norge så går allt ner och då tar man vad man får. : )

Igår var vi som sagt och käkade på Egon och det var huuur gott som helst, som vanligt! Kött, potatis, stekta grönsaker och beasås fick det bli för min del och jag kan ju inte säga att det var igår man åt det senast utan tre månder sedan man fick i sig något så gott.. Det tackar vi för!! : )

Jag är så glad att vi gjorde detta tillsammans. Vi har haft hur kul som helst ihop och ångrar det inte en sekund. Se nu till att njuta av all mat, shopping och allt det som du ska göra som vi längtade efter så mkt varje dag här för det är du värd och det vet vi båda två!
Här kommer din favoritlåt min underbara vän! <3






// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback