Måndag .

Då har ytterligare en dag gått. Klockan är snart halv tio och det är fortfarande inte helt mörkt ute och det gillas! : ) Nu är det mesta packat och klart. Sista fixet blir imorn förhoppningsvis efter jobbet om det blir något. Vore så skönt att få åka någonstans.

Lyssnat på musik hela dagen, känns inte lika ensamt då och varför inte göra det när jag verkligen ÄLSKAR musik?? Finns så mkt bra..

Har pratat med Michaela och Deb på skype idag :) <3 Imorn hoppas jag att Julia, Sara och Louise vill prata lite med mej. Vore inte helt fel iaf!

Btw. från och med onsdagkväll runt kl 20:00 eller något till 15 eller 16 april har jag svenskt mobilnummer igen. För att nå mej under min semester i Egypten ska ni alltså ringa/sms till 070-2956645. Ska jag erkänna så var jag tvungen att kolla i mobilen vad jag hade för nummer.. ; ) Inte lätt att ha två mobilnummer, personnummer och hur många nya koder till allt möjligt..

Nu ska jag smita in på toaletten för en snabbdusch och värma mej innan jag kryper ner i min otroligt sköna säng och läser min bok. (Deb: Det är fortfarande ingen som har köpt papper så jag har mitt och snålar som fan kan jag säga dej haha.)

Godnatt Sverige!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback