Peppe´s pizza .

Igår blev det som sagt att umgås med de andra svenska brudarna och det var trevligt : ) Träffades utanför Peppe´s pizza för att käka pizzabuffé och där satt vi i lite mer än två timmar och vad gott det var : )

Vi kände inte för att gå skilda vägar redan efter maten så vi stod och väntade på bussen i över en timme som skulle ta oss till Laksevåg. Väl framme blev det te, glass och Sex and the city!! Anna och jag tog sedan sista bussen mot sentrum vid tolv och sedan tog jag bussen hem och var hemma runt 00:45 och det efter en mycket lyckad kväll.. : )

Läste ut min bok så släckte inte förrän 02:15 och det resluterad i att jag vaknade 11:20. Tittade ut och vädret var inte helt fel så steg upp och klädde på mej och gav mej ut på en långpromenad. Det var varmt, solen tittade fram lite och det blåste inte något alls. Hem och duschade och käkade frukost lite efter klockan ett. Nu sitter jag här och ska snart börja fixa me lite saker som jag har at styra med idag. Annars blire nog ganska så lugnt. Måste komma i säng skapligt idag eftersom att kl ringer 07:00 imorn. Det kan bli jobb och jag hoppas att det blir jobb även att det kommer kännas lite konstigt eftersom att det var ett tag sedan.

Snackade med Deb igår också :) <3 Hoppas att hon loggar in idag igen för jag har MASSA att berätta.. hihi. Det är jobbigt när jag inte har någon att prata med under dagarna. Sitter och skriver upp saker som jag ska komma ihåg att säga till folk när dom ringer haha.

Nej, om man skulle ta tag i livet nu kanske?? Ja, det låter som en bra idé. Ha det bra!!

2 dagar kvar!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback